Náramky z polodrahokamů

04.04.2018

Začalo to neplánovaně. Chtěla jsem kamarádku obdarovat náramkem. Jenže...

...nejdříve se zásilka zpozdila, potom následovalo zjištění, že náramek není pro kamarádku, ale je udělaný přímo pro mě. A to už mi bylo jasné, co bude následovat.

Naštěstí na internetu je k dispozici dostatek studijního materiálu včetně informací, jaké kameny jsou vhodné ke konkrétnímu znamení zvěrokruhu. Mám ráda, když náramek vystihuje osobu, která ho bude nosit. Pro mne je to příjemný relax - mám ráda některé ruční práce a hmatatelný výsledek za sebou.

Budete-li mít zájem, doporučuji e-shop koralkykatlas.cz - velký výběr, rychlé dodání a korálky vám pěkně nabalíčkují a popíší.

© 2018 Blanka S. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky